Lady Rosetta

Keskimyöhäinen. Toistaiseksi viljelty ainoastaan perunalastujen tuotantoon. Täyteläisen pyöreä ja punakuorinen. Malto jauhoinen, muttei pahasti rikkikiehuva. Vaatii kunnollisen 3 - 4 viikon valoidätyksen. Altis lehtirutolle. Seittipeittaus tarpeen.

maanantaina, tammikuuta 03, 2005

Minkähän takia vakavat keskustelut tärkeistä asioista on tehty minulle täysin mahdottomiksi?

"Jos mä olisin kurpitsa..." Niin. Tai jos en olisi. Tarkoitus oli siis sanoa, että "Jos mä olisin kuuromykkäsokea, niin vois vaan hautautua tonne sängynpohjalle lopullisesti, eikä tarvisi teeskennellä, että välittäisin mistään."

"...mitkä liittyy siihen että mä olen mies ja sä mun nainen..." Sanottuna herra A:lle, joka oli kovasti yllättynyt uudesta feminiimisemmästä olemuksestaan.

"Sä näytät mutanttihirviöltä." Tai sitten se sana oli "komealta" tai edes "ihan siedettävältä".