Lady Rosetta

Keskimyöhäinen. Toistaiseksi viljelty ainoastaan perunalastujen tuotantoon. Täyteläisen pyöreä ja punakuorinen. Malto jauhoinen, muttei pahasti rikkikiehuva. Vaatii kunnollisen 3 - 4 viikon valoidätyksen. Altis lehtirutolle. Seittipeittaus tarpeen.

keskiviikkona, marraskuuta 23, 2005

Koskapa pelkässä yhteenmuuttamisessa ei ollut minulle tarpeeksi draamaa, päätin pitää vähintään kevään mittaisen tauon "opiskelussa" ja hankkia töitä. Ainoastaan jälkimmäisen kohdan toteuttaminen ontuu vielä.

Hyvä työnantaja, jos satut lukemaan tämän, ota minut töihin.

Olen oikeasti jopa melko ahkera, tai ainakin riittävän velvollisuudentuntoinen vaikuttaakseni ahkeralta. Työkokemukseni on olematon - osaan tosin kitkeä varsin loistavasti, mutta siitä ei taida olla näin talvisaikaan mitään hyötyä. Lisäksi olen tehnyt kaikenlaisia pikkuhommia siellä ja täällä, mutten tietenkään tyhmyyksissäni ole hankkinut työtodistuksia.

Olen suorittanut peruskoulun ja lukion hyvällä menestyksellä. Tästä voi päätellä, että osaan lukea, laskea peruslaskutoimituksia ja opetella asioita ulkoa suuremmin kyseenalaistamatta mitään. Lisäksi olen käynyt talouskoulun, joten ompeleminen, ruuanlaitto ja siivouskin sujuvat. Tosin tästäkään minulla ei ole todistusta, mutta jos ette usko, niin luultavasti sellaisen saan jostain.

Lisäksi olen opiskellut noin puolitoista vuotta sähkötekniikkaa, mutta en koe osaavani oikeastaan yhtään mitään. P=UI ja U=RI, kai tälläkin tiedolla jotain tekee?

Osaan lukea, kirjoittaa ja kuunnella vähintään välttävästi kuutta vierasta kieltä. Puhuminen tosin tökkii, mutta hiljaisen ääneni ansioista sitä ei kukaan kuitenkaan kuule. Osaan käyttää tietokonetta ja kirjoittaa nopeasti. Teoriassa osaan myös ohjelmoida jonkin verran, mutta taidoissa on kevyehköä ruostetta. Kai se rapsuttamalla lähtisi.

En ole erityisen asiakaspalveluhenkinen. En kyllä myöskään varsinaisesti epäkohteliaskaan, mutta aavistuksen liian ujo ja varautunut ollakseni "Vuoden myyntitykki" tai mitään vastaavaa. Paitsi ehkä ollessani humalassa, mikä ei kuitenkaan liene suotavaa työpaikalla. Puhelimessa en puhu kuin äärimmäisessä hätätilanteessa.

Kaikesta huolimatta sopivaan tehtävään laitettuna voisin olla ihan kelvollinen työntekijä.

Tiedän mitä perna tekee.

Kunnioittavin terveisin, Lady Rosetta