Lady Rosetta

Keskimyöhäinen. Toistaiseksi viljelty ainoastaan perunalastujen tuotantoon. Täyteläisen pyöreä ja punakuorinen. Malto jauhoinen, muttei pahasti rikkikiehuva. Vaatii kunnollisen 3 - 4 viikon valoidätyksen. Altis lehtirutolle. Seittipeittaus tarpeen.

torstaina, tammikuuta 20, 2005

Olenko tunnekylmä ja muutenkin kaikinpuolin paha ihminen, jos ärsyynnyn henkilöistä, jotka jatkuvasti julkisesti kutsuvat seurustelukumppaniaan/puolisoaan/ystäväänsä/sitä tyyppiä, joka istui ruotsintunnilla kerran oikeassa takanurkassa, tunnepitoisilla nimityksillä, kuten "kulta", "raksu" tai "hani"? Onhan se ihan södee ja ihquu, mutta jotain rajaa. Tuntisivat edes vähän armoa meitä liian varhain umpikyynistyneitä kohtaan.

2 Comments:

  • At tammikuuta 20, 2005 10:26 ip., Blogger Iiro said…

    Ei, etköhän ole melko lämmin. Mun vitutukseen riittää jo se että tuntematon ihminen hymyilee kaupungilla. Niinä päivinä...

     
  • At tammikuuta 23, 2005 1:42 ip., Anonymous Anonyymi said…

    Mua ärsyttää ihmiset, jotka kutsuu mua kullakseen tai söpöläiseksi tai tyttöläiseksi, tai miksikä lie hömpötykseksi, jotta saisivat muuten pöljään sanavarastoonsa jotain hehkeää tai kaunista (joka tietenkin kuvaa, tarkottaa ja on mua :).

    Haa, hankkikaa oma elämä! Kutsukaa lemmikkejänne miksi haluatte, mutta jättäkää mut rauhaan ja mun erikoislaatuisuus tietylle katseluetäisyydelle, ellen mä lähemmäs halua.

    Ja aasinsiltana Lady Rosettan kysymykseen, mun mielestä nää henkilöt, joista on kyse, voisivat harrastaa itsekseen puhumista kotonaan niillä nimityksillä, joita haluavat käyttää, ja jättää julkiset tilat ja ympäristöt saastuttamatta. Mutta tästä tullaan tietenkin siihen, mitä on sananvapaus ja miten ihmiselämää voidaan rajoittaa. En usko, että olet tunnekylmä, kyyninen vaan ehkä.

    Laitetaan mieluummin kaikki spurgut putkaan ja mainostenkin taiteellinen taso ja yksilön mielenrauhan keskimääräinen häiritsevyys pitäisi mitata ennen katukuvaan tunkemista. Yhteiskunnan "tahraamista", manipulointia ja aivopesua - sellainen.

    Haavin toinen kutsumanimi on kait O-intra. Inhoon kemiaa, etenkin labrakursseja. :]

     

Lähetä kommentti

<< Home