Lady Rosetta

Keskimyöhäinen. Toistaiseksi viljelty ainoastaan perunalastujen tuotantoon. Täyteläisen pyöreä ja punakuorinen. Malto jauhoinen, muttei pahasti rikkikiehuva. Vaatii kunnollisen 3 - 4 viikon valoidätyksen. Altis lehtirutolle. Seittipeittaus tarpeen.

keskiviikkona, marraskuuta 24, 2004

"Mä olen ottanut vastuun ja tilittänyt blogiini olevani paska ihminen joka käyttää miehiä hyväkseen!" Enpäs ollutkaan, joten teen sen nyt, kun kerran olen hereillä puoli neljältä. Voisin tietysti myös tehdä ne rästissä olevat koulutyöt, joiden takia heräsin, mutta jotenkin ei vaan nyt kiinnosta. Seuraavassa siis kymmenkunta tapaa hyödyntää miesten hentomielisyyttä.

1) En koskaan pukeudu riittävän lämpimästi, vaan sen sijaan ryöstän käsineet, takit yms. viattomilta miesparoilta, jotka ovat ajatelleet järkevästi ja pistäneet kunnon vaatteet päälle.
2) Ruokapaikoissa jätän tilaamatta itselleni kunnon ruokaa, ja sen sijaan syön puolet seuralaisteni annoksista. Lopulta minä olen ainoa, jolle ei jää nälkää.
3) En vaivaudu kaivamaan sytkäriä taskustani, vaan tuijotan lähintä sellaisen omistajaa niin kauan palamaton tupakka suussani, että vihje menee perille.
4) Otan huoletta ilmaisia juomia vastaan (tai no, en ihan huoletta, mutta otan kuitenkin), ja sen jälkeen häivyn jonnekin kaveriporukan turviin ilman mitään aikomusta antaa jotain vastineeksi.
5) Käytän baariin (tässä tarkoitetaan siis Hervannan räkälöitä) lähtiessä vaatteita, jotka anteliaasti vihjaavat, miltä maitorauhaseni voisivat näyttää. Loukkaannun, jos en kertaakaan illan aikana saa "kanta-asiakasalennusta".
6) Nostan tai kannan mitään yli puoli kiloa painavaa äärimmäisen harvoin. Oma vikansa, jos ottavat itselleen niin paljon roinaa mukaan, etteivät jaksaisi raahata minunkin tavaroitani.
7) Samoin kurottelun jätän muiden huoleksi. Kaupassa yleensä kierrän ympäriinsä ja osoittelen, että "Tuo, tuo ja tuo. Eikun eipäs sittenkään tuota, pistä se takaisin, anna se vihreä purkki siitä vierestä."
8) Juoksutan miehiä takiani "Kyllä sun on nyt pakko tulla tätä kautta, vaikka se tekeekin parin kilometrin lenkin, mutta kun en halua kävellä tuota sataa metriä yksin." ja "Hae mulle sitä ja hae mulle tätä, koska mä en voi mennä ulos, kun mulla on märät hiukset."
9) Kerjään kehuja vähättelemällä itseäni. ("Kun mä oon näin rumakin." Mihin pitää vastata, että en ole.) Teen tätä tosin huomattavasti vähemmän kuin monet tuntemani naiset. Sen sijaan ykköskohta on kyllä erikoisalaani.
10) Odotan seuralaisilta vanhoja hyviä käytöstapoja. Ovi auki naiselle, takki pois päältäni ja takaisin päälle... Sen sijaan en ikinä suostuisi noudattamaan mitään menneiltä ajoilta peräisin olevia naisten tapoja. Miksi en muka saisi ryypätä kuin sieni ja kiroilla kuin merimies?
11) Käytän seksiä kauppatavarana ja aseena.
12) Jätän käytännön tekniikkaan liittyvät asiat miesten huoleksi. Niin kauan kuin kaikki toimii, minulla on tietenkin etuoikeus kaikkien kapistuksien käyttöön.
13) Otan ilon irti sen hetkisen poikaystävän työpaikasta yms. eduista, minkä takia esimerkiksi kuvittelen, että tietokoneen osat ovat ilmaisia.
14) Saan keskimäärin kaiken haluamani. En suostu pitämään tätä orjuuttamisena. Minähän vain annan miehille mahdollisuuden olla ritarillinen.

Tässäpä näitä alkajaisiksi. Epäilen, että tästä tulee vielä pitkä juttusarja.

6 Comments:

Lähetä kommentti

<< Home