Lady Rosetta

Keskimyöhäinen. Toistaiseksi viljelty ainoastaan perunalastujen tuotantoon. Täyteläisen pyöreä ja punakuorinen. Malto jauhoinen, muttei pahasti rikkikiehuva. Vaatii kunnollisen 3 - 4 viikon valoidätyksen. Altis lehtirutolle. Seittipeittaus tarpeen.

sunnuntaina, syyskuuta 19, 2004

Tää haisee

Televisiossa mainostetaan jotain Smell Freaks -keräilyhahmoja. Haisee pahalle, näyttää rumalta ja on muutenkin ihastuttava joka kodin sisustuselementti. Onneksi minulla ei ole lapsia, niin ei tarvitse perustella, minkä takia äiti on niin nipo, ettei anna käyttää kaikkia viikkorahoja "sellaisiin lemuörkkeihin". Minun nuoruudessani lapsilla oli vielä terveitä harrastuksia, kuten tupakanpolttoa koulun takana ja ohikulkijoiden heittelemistä papateilla. Mihin tämä maailma on menossa?

Äh. Monta päivää olen onnistunut pitämään tämän sisälläni: Pääsin blogilistalle! Minulla on ainakin neljä ihan oikeaa lukijaa, jotka ovat jättäneet itsestään merkkejä kommenttiosastolle! Olen top-listalla ihan käsittämättömän korkealla! Rakastan teitä kaikkia!

Anteeksi. Oli pakko. Lupaan ettei toistu. Löytyisiköhän niistä hajuhyypiöistä itsetyytyväisyyden äitelä tuoksahdus, jota voisin haistella aina virtsa-aineiden kohotessa päähäni?

(Ajattelin muuten tehdä tästä sittenkin neuleblogin. Profiloituminen kun on ensi viikon tiistain sana. Ohuet puikot on saatanasta, Novita Tennessee -lanka on saatanasta, vaaleat karvat mustassa neuleessa ovat myös saatanasta. Pitsineulekin on muuten saatanasta.)