Lady Rosetta

Keskimyöhäinen. Toistaiseksi viljelty ainoastaan perunalastujen tuotantoon. Täyteläisen pyöreä ja punakuorinen. Malto jauhoinen, muttei pahasti rikkikiehuva. Vaatii kunnollisen 3 - 4 viikon valoidätyksen. Altis lehtirutolle. Seittipeittaus tarpeen.

maanantaina, elokuuta 23, 2004

Iik!

Nyt jännittää. Kolmen ja puolen tunnin päästä pitäisi olla kuuntelemassa opiskelunaloittamislöpinöitä. Olin vielä eiliseen asti asennoitunut täydellisen rennosti ja rauhallisesti. Sitten yhtäkkiä muistin, kuinka monta kertaa minulta on jo piruilumielessä kysytty, että jännittääkö.

-Entä jos kukaan ei tykkää minusta? Entä jos ne kaikki vihaa minua? -No entä sitten. Onhan minulla kavereita täällä jo muutenkin. -Entä jos ne entisetkin rupeaa vihaamaan minua? -Öö. Miksi? -No... siksi? -Joojoo. Niin varmaan. -No mutta kun kuitenkin? -Nonnih. Nyt olet vain reipas tyttö ja menet sinne kiltisti... ja AJOISSA. -Mutta kun mä kuitenkin myöhästyn? -No ei sekään mitään haittaa.

Väittely omassa päässä käy pitemmän päälle tylsäksi. Nyt voisi vaikka kömpiä takaisin sänkyyn nukkumaan ja ottaa rauhallisesti.

(Mulla on vuosisadan finni ja olen lihonut kilon! En mee!)